• Proste i solidne biurka kubikowe na stelażach o wzmocnionej konstrukcji. Łatwe i szybkie w konfiguracji i montażu. Idealne do pomieszczeń open-space
  • System mebli H2O umożliwia stworzenie uniwersalnego stanowiska pracy, przystosowanego również dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim.
  • System Vianno to nowoczesne wydanie klasycznych mebli gabinetowych.
  • Ekskluzywne meble gabinetowe. Idealnie skomponowana kolekcja o wysokim standardzie użytkowym uzyskanym dzięki najwyższej jakości materiałów i akcesoriów
  • meble menedżerskie PORTO
  • Nowoczesne recepcje modułowe. Szerokie możliwości konfiguracji. Lekkość formy i estetyka wykonania sprzyjają profesjonalnej obsłudze klienta.
  • Nowoczesne, wyjątkowe, eleganckie meble biurowe do różnych rodzajów przestrzeni i aranżacji pomieszczeń. W kolekcji różne rodzaje stelaży i wykończeń
  • Krzesła, fotele, siedziska do biur, gabinetów, poczekalni, sal konferencyjnych i wykładowych, restauracji, kawiarni. Ergonomiczne, wygodne, funkcjonalne
  • Biurka pracownicze GEMI pozwalają na dobór trzech rodzajów nóg w ośmiu kolorach lakieru. Wyjątkowy charakter nadaje chromowe wykończenie stelaża.
  • Klasyczne, solidne, wygodne meble gabinetowe. Kolekcja przestronnych biurek i ekskluzywnych komód, szaf oraz stołów konferencyjnych i okolicznościowych
  • meble pracownicze SET - kolekcja dedykowana specjalnie do przestrzeni otwartych typu open-space. Możliwość tworzenia stanowisk wieloosobowych
  • Meble biurowe VEGA to najbogatsza oferta biurek, szaf, regałów i dostawek dająca szerokie możliwości aranżacji przestrzeni pracowniczej i recepcyjnej
  • Estetyczne i funkcjonalne meble pracownicze MIDO z krótkim terminem dostawy. Konstrukcja stelaży biurek umożliwia estetyczne ukrycie kabli i przyłączy
  • Recepcja modułowa VENO ? połączenie płyty drewnopodobnej i blachy perforowanej. Zaokrąglone narożniki biurek i nadstawek. Wygodna przestrzeń do pracy
  • Meble recepcyjne BOXA nowoczesna, prosta forma kubikowa. Lekkość i elegancja. Wygodna przestrzeń robocza blatów biurek i swobodne podejście dla klienta.
  • Meble hotelowe MEDIS: łóżka - metalowe stelaże wykończone płytą meblową, szafki nocne, konsole, komody do hoteli i pensjonatów. Nadadzą ciepła każdemu wnętrzu.
  • Najwyższej jakości meble metalowe: szafy na archiwa, kartotekowe, ognioodporne, meble socjalne i szafki ubraniowe, regały magazynowe i meble warsztatowe
  • Stelaże do biurek pracowniczych, prostych i narożnych, z regulacją wysokości, z kanałem kablowym w ośmiu kolorach lakieru. Nogi do stołów konferencyjnych
  • Tanie meble pracownicze ERGO o prostej konstrukcji i estetycznym wykonaniu. Szerokie możliwości konfiguracji stanowiska roboczego. Lekkie i łatwe w montażu.
  • meble pracownicze SET - kolekcja dedykowana specjalnie do przestrzeni otwartych typu open-space. Możliwość tworzenia stanowisk wieloosobowych

Warunki sprzedaży
  • Strony transakcji
      1. Sklep internetowy mebledlabiura.pl świadczy usługi na rzecz przedsiebiorców (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego tzn. osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych, o których mowa w art. 33(1)§ 1 KC, prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową), zwanych dalej Nabywcą.
      2. Właścicielem sklepu mebledlabiura.pl jest firma FormArt Piotr W. Michalski z siedzibą w Słupnie przy ul. Nastrojowej 15, zwana dalej Sprzedawcą.

  • Oferta sklepu
      1. Wszystkie oferowane przez Sprzedawcę produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję jakości producenta z wyjątkiem towarów przecenionych, wyraźnie opisanych jako wadliwe.
      2. Prezentowane na portalu zdjęcia i szkice oferowanych produktów (w tym kolorystyczne) mogą różnić się od wyglądu towaru w rzeczywistości. Zweryfikowanie jakości materiałów może nastąpić w siedzibie Sprzedawcy poprzez porównanie z próbnikami producenta.
      3. Opis towaru zawiera cenę bez podatku i cenę brutto.
      4. Koszty transportu kalkulowane są na bieżąco i prezentowane w oknie przeglądarki.
      5. Niektóre z oferowanych produktów mogą być czasowo niedostępne, dlatego w przypadku ich zamówienia Nabywca zostanie o tym fakcie poinformowany.

  • Zamówienia
      1. Zamówienia można składać bezpośrednio w naszym sklepie internetowym lub na adres poczty elektronicznej Sprzedającego.
      2. Każde zamówienie zostanie przez nas potwierdzone pocztą elektroniczną, w której Nabywca znajdzie link konieczny do potwierdzenia zamówienia oraz unikatowe dane umożliwiające monitorowanie przebiegu jego realizacji.
      3. Z chwilą potwierdzenia przez Nabywcę przyjęcia zamówienia, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą, a Nabywcą.
      4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na Warunki Sprzedaży i zasady Polityki Prywatności zamieszczone na stronie, w szczególności na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych niezbędnych do wykonania umowy.
      Przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych oraz dla celów przesyłania informacji handlowych wymaga udzielenia odrębnej zgody na ich przetwarzanie, na warunkach określonych w Polityce Prywatności.

  • Płatność
      1. W momencie potwierdzenia przez nas zamówienia automatycznie generowana jest proforma, opiewająca na całkowitą wartość zamówienia wraz z kosztem transportu i ewentualnego montażu.
      2. Płatność odbywa się przelewem na nasze konto na podstawie proformy.
      3. Podstawą i koniecznym warunkiem realizacji zamówienia, a więc przygotowania i wysyłki towaru, jest rejestracja na naszym koncie bankowym wpływu środków w wysokości zgodnej z wartością zamówienia.
      4. Oryginał Faktury VAT wystawiany jest najpóźniej w terminie 7. dni od daty wpływu środków na nasze konto bankowe i wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem poczty.
      5. W niektórych przypadkach w terminie do 7. dni od daty rejestracji wpływu środków na naszym koncie bankowym wystawiana jest faktura VAT-zaliczka, a po zakończeniu realizacji zamówienia - Faktura VAT końcowa.

  • Warunki dostawy
      1. Termin realizacji zamówienia to czas konieczny do przygotowania zamówienia do wysyłki i podawany jest systemowo w opisie każdego produktu. Czas realizacji zamówienia należy liczyć od daty rejestracji środków na naszym koncie bankowym. Czas realizacji uzależniony jest od specyfiki danego zamówienia i ustalany jest indywidualnie.
      2. Nabywca informowany jest o czasie realizacji zamówienia w przeciągu maksymalnie 5. dni od daty rejestracji środków na naszym koncie bankowym.
      3. Czas dostawy zamówienia jest to czas potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki do Nabywcy. Z reguły czas ten nie przekracza 24. godzin.
      4. W chwili odbioru towaru Nabywca zobowiązany jest sprawdzić, czy przesyłka jest zgodna z zamówieniem i czy nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu i, jeśli takie zostaną stwierdzone, sporządzić w obecności kuriera protokół uszkodzeń.
      5. Koszt transportu nie jest wliczony w cenę mebli i kalkulowany jest indywidualnie dla każdego zamówienia. Wysokość opłaty transportowej zależna jest od ilości i gabarytów zamówionych elementów.
      6. Usługa transportu dotyczy terytorium RP i obejmuje dostarczenie mebli do Nabywcy bez usługi wniesienia do lokalu.

  • Montaż
      1. Nabywcy z terenu Warszawy i okolic mogą dodatkowo zamówić usługę montażu mebli.
      2. W skład usługi montażu mebli wchodzi również wniesienie mebli do miejsca ich montażu.
      3. Usługa montażu nie jest wliczona w cenę zamówionych mebli i kalkulowana jest oddzielnie.
      4. W zakres montażu wchodzą wyłącznie meble, elementy i akcesoria wchodzące w skład zamówienia.

  • Koszty transportu
      1. Koszt transportu wyliczany jest na bieżąco podczas dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym na podstawie algorytmu uwzględniającego wagę, ilość paczek oraz ich rozmiar.
      2. Wartość transportu obejmuje dostawę zakupionych towarów na terenie Polski.

  • Gwarancja i reklamacja
      1. Sprzedawane przez nas meble objęte są gwarancją producenta.
      2. Gwarancja obejmuje stwierdzone wady materiałowe i produkcyjne.
      3. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu, jeśli nie stanowił on przedmiotu zamówienia.
      4. Podstawą złożenia reklamacji jest oryginał dowodu zakupu.
      5. Reklamacje wymagają formy pisemnej i będą rozpatrywane w przeciągu 14. dni od daty ich zgłoszenia.

  • Zwrot towaru
      1. Ze względu na fakt, że zamawiane produkty wykonywane są na indywidualne zamówienie Nabywcy, dostarczony towar nie podlega zwrotowi. Zapis nie dotyczy przypadków reklamacji.
      2. Zwracany w ramach reklamacji towar musi być starannie zapakowany w oryginalne opakowanie.
      3. Do zwracanego towaru musi być dołączony dowód zakupu.
      4. W celu ustalenia dokładnego adresu zwrotu towaru Nabywca zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą.
      5. Transport zwracanego towaru odbywa się na koszt Nabywcy.

  • Postanowienia końcowe
      1. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów otrzymanych od producentów.
      2. Sprzedawca nie wypożycza mebli i innych sprzedawanych produktów do testowania.
      3. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższe Warunki Sprzedaży.
      4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy ujawnione w dostarczonych przez producenta katalogach i materiałach marketingowych oraz ich konsekwencje.

  • Dane Firmy
      Nazwa Firmy: FormArt Piotr W. Michalski
      NIP: 521-118-54-76
      REGON: 016404914
      Adres: 05-250 Słupno, ul. Nastrojowa 15
      Firma jest wpisana do ewidencji działalności gospodarczej Zarządu Dzielnicy Warszawa Mokotów w dn. 29.03.2011 r. pod numerem: 256543. Data rozpoczęcia działalności gospodarczej: 01.09.2000 r.

  • Uwaga!
      Prosimy sprawdzać w obecności kuriera czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego towaru.